Thursday 1 August 2013




Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Saya Marriatyi Morsin. Pengguna dan pengedar sah Shaklee produk Shaklee (SID :: 913512). Saya mula menggunakan produk ini akhir September 2012 sehingga kini. Bermula dengan hanya sebagai pengguna, kini saya melangkah setapak dengan menjadi pengedar Shaklee yang sah. Kenapa? Kerana saya ingin berkongsi kesihatan dengan anda.


Jika anda punya kemusykilan atau ingin membeli produk Shaklee ini, jangan malu, jangan segan untuk berhubung terus dengan saya. Harga istimewa menanti anda...

FB : Marriatyi Morsin
SMS/WhatsApp : 0177207076
Email: marriatyimorsin@yahoo.com




**SHAKLEE ~ Langkah Bijak untuk Nutrisi yang Baik
Posted by Marriatyi Morsin On 20:10 No comments

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Labels

    Recent Posts

    Text Widget

    Pages