Monday 26 August 2013

Selamat pagi semua...

Berkongsi sedikit tips untuk anda agar tidak terlupa mengambil vitamins Shaklee setiap hari. Saya isi bekalan vitamin saya dalam bekas comel dalam gambar. Vitamin diisi setiap hari (tapi saya isi dalam satu bekas je, camput semua ^,^). Ada juga yang menggunakan pills box dan isi untuk seminggu. Ikut mana yang mudah. Yang penting anda tidak tinggal makan vitamins ini supaya dapat lihat keberkesanannya dengan lebih cepat. Kenapa perlu isi dalam bekas kecil?

1. Jimat ruang dalam handbag. Saya pernah bawa botol-botol vitamins dalam handbag. Hasilnya adalah sangat la horror sebab macam renyah je...botol-botol Shaklee kan gedang-gedang belaka.

2. Menjamin kesegaran vitamins. Kita hanya buka botol masa perlu sahaja.

3. Tidak lupa makan. Jangan jadikan alasan untuk malas makan vitamins hanya kerana malas nak bawa vitamins ke mana saja. Ingat tujuan kita beli vitamins Shaklee adalah untuk sihat. Kalau beli tapi simpan saja amatlah tidak menjimatkan.

Ok selamat mencuba...

Berminat untuk mencuba Shaklee boleh hubungi saya.
FB :: Marriatyi binti Morsin
EMAIL :: marriatyimorsin@yahoo.com
CALL/WHATSAPP/MSG :: 017-7207076

Posted by Marriatyi Morsin On 17:04 No comments

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Labels

    Recent Posts

    Text Widget

    Pages